Mannen/kärleken/idioten jag var gift med i över 7 år ville bort från alla barn.
Nu har han en tjej med två småbarn.
Han friade till mig på en strand på Tenerifa.
Nu är han på samma ställe med henne.
Han hatar badhus. (Har aldrig ens sett honom ta med sina egna barn).
Nu åker han och busar för fullt med henne och hennes barn i badhus (förmodligen med lika många bacilusker som brukar finnas).
Han ville ha pengar (vi behövde sälja huset).
Nu säger han att pengarna är slut.
Vafan är det som händer? Vad är sanning?
Om människan bara hade satt sig ensam i en hydda nånstans i Malysia hade jag fattat hela grejen. Då hade det vägt upp all skit i samband med skilsmässan. Han hade ju fått ro, den stackarn. Istället kör han en jävla 10-års repris! 
Nu får jag sluta att va besviken.
Nu måste jag bli ARG. Arg över att blivit utnyttjad och dumpad. Arg för att mina barn blev splittrade. Arg för att han hotade mig till ynka 450 000 kronor när huset gick för 8,4 miljoner. Arg för att jag behöver laga ett jävla stuprör själv.
 
Sen ska jag sluta bry mig.

1 kommentarer

Anonym

24 Feb 2016 09:42

Hör att det är "arg" som står och vevar. Frågan är vad arg säger egentligen?

Svar: Arg var bara förnamnet just den dagen under just det blogginlägget. Det är en känsla som är underbart skön att känna framför t.ex ledsen, förtvivlad, ensam eller besviken.
Om mig

Kommentera

Publiceras ej