Jag har blivit BUZZAD.
Av Sussie. Och eftersom det var så trevligt blev jag också en som buzzar.

Vad handlar det om då? Jo att man anmäler sig som buzzador och klickar i olika kampanjer man känner för att prata med andra om och testa.

Blir man godkänd får man sen smakprover att testa och dela ut bland vänner och annat löst folk som man pratar om produkten kring. Piece of cake!
I alla fall om man anmält sig för en sån fantastisk produkt som Gevalias nya goda snabbkaffe MILLICANO!
Dom har ju träffat rätt buzzador eftersom undertecknad är världens främsta expert på just kaffe!

Och eftersom jag druckit snabbkaffet från Nescafé i flera år (USA tiden...där allt annat var = BLASK) så var det just det jag jämförde med.
Och tänk. Gevalia vinner!

Men man måste ta hälften mjölk (och ingen jäkla lättmjölk här), hälften vatten och så värm upp. Häll i två skedar Millicano och sen vispa lite.
Grymt gott och snabbt!

Stort plus för den fina lilla behändiga burken, som inte tar sönder klinkergolvet om man råkar tappa...!



Refill finns också....

http://www.gevalia.se/gevalia2/page?siteid=gevalia2-prd&locale=sesv1&PagecRef=691&ir=true

Nu ska jag gå och sno åt mig en finsk pinne i köket innan Börje käkar upp alla!

1 kommentarer

Sussie

09 Mar 2012 21:45

Mumsigt kaffe ;)

Kommentera

Publiceras ej