Alltså. Jag veeet! Jag är en dålig bloggare, som inte verkar ha tid med min blogg....Men förlåt. Jag vill verkligen skriva när jag har något att skriva OM. Inte bara berätta när jag vaknade och vad jag åt till frukost.

Min frulle är för övrigt rätt ointressant. Fil med banan och flingor och en kopp Te....

Dessutom har veckan som gått varit hektisk.
Har ju en 7-åring hemma och alla med barn vet vad det innebär. Frågor. Många frågor. Och en del ögonbrynshöjande funderingar.

Här följer några exempel:

"Ella säger att alla på TV ljuger!"

"Jag blir stressad av att vi måste dö"

"När jag dör och blir en ny människa, då kommer jag ju få en annan mamma och det vill inte jag!"

"Mamma, hur kan man egentligen göra två saker samtidigt?"

"Det blir så besvärligt när du kommer och hämtar mig sent!"

"Om det finns spöken så undrar jag vart dom sover. Fast jag vet ju att dom inte finns!"

"Jag vet att vi preis har ätit, men min mage behöver nåt annat än mat nu. Fast jag vet inte vad"

"Mamma, om vi flyttar till ett större hus, så kan ju pappa också få plats!"



...


Man har mycket att stå i nu...



3 kommentarer

Monia - Med bulle i ugnen

20 Feb 2012 11:03

Hej! :)



Idag är sista dagen att tävla om en babybody med värmeindikator som signalerar när ditt barns kroppstemperatur överstiger 37.5 grader. Är du inte med och tävlar än så skynda dig - avslutas kl 20:00



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/february/vinn-thermobaby-body-med-varmeindikator.html



Om inte den tävlingen passar dig så har jag flera andra igång också, kika här:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Kram

Louise

21 Feb 2012 21:06

Det blir så besvärligt när....hahaha. Goa ongarna är!!

Alex

28 Feb 2012 10:59

Eller hur! I går frågade ongen om pojkar också får mens....

Kommentera

Publiceras ej