Nu blir jag nästan galen!
MÅSTE man anlita Magnus Samuelsson för att få upp ett sabla kaffepaket?

Först ska man ta av pappret, som tydligt sitter med Karlsson bästa klister. Sen ska man ta i varsin ände på plasten innanför och typ köra Estrellarycket.
Bara det att det inte gååår!
Man glider, man sliter, glider ännu mer. Fingrarna vitnar. Man jobbar upp en irriterande hög irritationsfrekvens innan man tar fram den största jävla kökssaxen man har så klipper man sönder hela jäkla paketet.
Allt för en ynka kopp kaffe.
Vafan!
När jag lugnat ner mig undrar jag hur äldre människor gör? Handikappade. Svagare. Jag har åtminstånde en man som 99% (från och med nu 100%) av gångerna öppnar och fyller på vår kaffeburk.
Sen blir jag fanimej upprörd igen.
Hur svårt ska det vara att komma på en enklare och framför allt trevligare lösning?


Skitpaket!!!!

Kommentera

Publiceras ej