Det krävs lite känsla när man gör sånt här.
Man måste göra träffsäkra efterforskningar. Se till att må bra. Och så gör det inget om solen skiner.

Så jag kollar noga inköpsställen. Helst med lukruativ historia.
Trevlig personal är också ett plus. (För sen vill man ju komma tillbaka och få grattiskramar och så.)

Jag har valt ett ställe med gudomligt trevlig turk(?) bakom disken. Alltid glad!

Dagen till ära har jag varit hos Annika-den-magiska-frisören och ser faktiskt helt ok ut i barret.
Känner mig liksom upprymd och förväntansfull.

Jag går andaktigt in och köper en Lottorad för 59 kr.

Nu är det bara att beställa limon som ska ta mig till Arlanda på lördag... Nej förresten det får bli på måndag för jag tror pengarna betalas ut på vardagar och på lördag kommer ju Hellflower hit!

Ja, så får det bli.
Kul!


1 kommentarer

sussie

27 Nov 2011 20:16

Vann du?? Jag tyckte du var lite hemlig när lottonumrena visades...meen ifs ingen limo kom ju..Tack för en underbar första advent. kramz

Kommentera

Publiceras ej