Alltså... Jag bara ÄLSKAR hans musik. Hans utstrålning. Hans look och främst älskar jag hans suggestiva och sexiga RÖST! Jag snackar om killen som verkar vara inne och grotta i precis varenda låt just nu.
(OM man lyssnar på NRJ vill säga)

PITULL!


Jag kan bara inte få nog. Som en förälskad tonåring blir jag när en av hans låtar dyker upp. På jobbet. Hemma eller i bilen. Man bara ...åh....
När jag förra veckan tankade ner hans APP till mobilen började jag iofs känna att det gått över gränsen med mig.
Jag sitter och kollar på hans videor inser jag rätt snabbt att jag kanske missat lite av hans texter....

Det ENDA killen sjunger om är SEX. Sex med en, med två gärna med fler och överallt och på alla plaster i världen. Allstå HELA tiden!
Och helt plötsligt känner jag mig...FÖR GAMMAL! Och som om jag slirar in på unganas territorium. (Tycker jag får en extra blick av killen som sitter brevid på bussen när jag med spänd kropp (för att inte dansa med) och högt på i lurarna stirrandes på min lilla Iphoneskärm. Pitbull!!)

Ska jag inte gilla lite -LUGNARE musik snart? När kommer den delen av livet? När ska jag njuta av Lugna Favoriter och lite klassisk musik?

Fasen - jag är ju 44 år!

Om jag inte är promiskuös, går på klubbar eller asballa fester i lackbrallor och är typ 22,  vad ska jag då göra med all denna Tiesto - Swedish House Maffia - Pitbull- musik?


(Förutom att köra halvdant Zumba-pass i badrummet med PAUSE på högsta möjliga volym...?)





Kommentera

Publiceras ej