Huset sålt och tomten köpt. Här ska (inom ett år - visst?) det vackra Bonusfamiljs-huset byggas!
Vilken härlig utmaning vi har framför oss. (Känner ni min sprudlande, positiva inställning?)
Vi har suttit ute i Strängnäs med Mannens superduktiga mamma och ritat på vårt nya perfekt-för-oss-hus i två dagar.
Det blir såååå bra. Inte för att jag kan fatta att David kommer greja det här - typ själv. Men ändå. Toppenhus. Och bäst av allt - EN-plan! Inte tre, inte två - EN. Jag ska fara runt med dammsugaren och ha sådär tokrent jämt. Bara för att det är så lätt.
Och när jag stod och babblade med min granne häromdagen så VIPS - löste det sig med bostad för oss under tiden också! Bara sådär. Min frisör kom nämligen och hörde vad vi pratade om och hoppsan, hejsan - hennes storebror behöver visst hyra ut sin 4:a i Jakobsberg fr.o.m juni.
Den tar vi! (Så slapp man husvagnen...PHU!)
Bara att dela 100 kvadrat med den här familjen ska bli intressant. Och såklart spännande!
Och kul med lite ny miljö.
Jakobsbergs Centrum.
Fullt med liv och folk. Jämt.
Kul.
(Positiv...positiv...)

3 kommentarer

Grattis!

22 Apr 2009 16:25

Härligt med nytt! Det doftar så speciellt.

Blir desto bättre när ni får kliva ut ur lägenhets"misären" med sen.

Nyfiken fråga, ungefär vad fick ni för blåa slottet?

Louise

22 Apr 2009 18:08

Jättegrattis till familjen Stamrin!!

Glöm bara inte att installera centraldammsugaren...faaaasiken vad jag saknar den!!

Dåå snackar vi lättstädat :-))

Malin i Örebro

25 Apr 2009 22:08

Grattis! Sålt? Guuud vad skönt för er! Och vilket flax med lägenhet! Då kan ni släppa dom tunga bitarna och bara se framåt och drömma och planera om ert nya hus. vad härligt!!!!!!!!!!!!!



Där vill vi sova över många nätter!



Puss o Kram!

Kommentera

Publiceras ej