Några saker bara...

Att Molly åkte ut från Idol beror väl enbart på att någon knockskalle till koreograf tyckte att hon sexigt (?) skulle åla sig ner på HUK - Mitt i en låt där hon ska vara stark som TITAN.  BUT WHY????
Såg du?
http://www.tv4play.se/noje/idol?title=molly_pettersson_hammar_-_titanium&videoid=2100074

På lördags morgonen kom min son instormandes i köket och sa att Timbuktu hade blivit kidnappad.
Tufft att lyssna på radion samtidigt som man är nyvaken.
Det var ju såklart någon som VAR i Timbuktu - och blev bortrövad. Kanske lika illa - men ändå blev sonen mycket lättad när jag förklarade det hela.

En jättekonstig sak är att jag inte vann på LOTTO i helgen.
Va så säker ju.
Men det kan ju berott på att min koncentration just vid dragningen va på bebisNova, 9 månader, som glad som en lärka, krusade runt bland dipskålar, morotsstavar och vinglas i mitt vardagsrum.
Ska nämna att det inte finns något soffbord.

Nåja. Next time.

Sen var det helt plötsligt 1:a advent och vi stod 10 pers i köket och kringlade Lussekatter för glatta livet. (Behövde ju ha nåt snabbt att skölja ner all glögg med.)
Och vilken glögg sen... NYA Blossa med chokladsmak knockade oss allihop!
(Altså på ett trevligt sätt)
Blossa glögg 2011

Koordinaterna är stället där kakaobönan grodde. Bara det!



Kommentera

Publiceras ej