En stilla undran...
Om jag nu skulle konvertera över till HOMOligan och börja nojsas med tjejer, (eller mest kanske en tjej) så vill jag ju tro att den jag nojsar med är just - en tjej.
För om jag ska överge killar måste det väl bli för att tjejer är annorlunda. Kvinnliga. Mjuka. Snygga på ett tjejaktigt sätt.
Red lips, soft skin...
Så VARFÖR ser det ut som om många lesbiska tjejer är ihop med killar?
Varför omvandlas vissa (jag säger inte alla men jag börjar misstänka att det gäller fler än vissa...) HOMObrudar till killar?
Byxor (ALDRIG kjol) med häng, bylsiga tröjor - gudbervars om det skulle synas några kurvor. Ingen hållning och absolut inget smink. Kan tänka mig att ögonbrynsplockning, vaxning och annat som vi tjejer pysslar med också går bort.
Kort hår och killjacka på det. Vips har man en tjej i killförpackning.
Som inte verkar vilja vara tjej. Vill hon vara kille? Och i så fall varför vill en lesbisk tjej då vara med henne?

Väldans märkligt.

1 kommentarer

Anki

19 Feb 2009 14:20

hej.

hm, det är förhoppningsvis så att tjejkillen är född som tjej och har en del tjej skills".

tänk inte så mycket på hur de ser ut, de har kanske istället ett sinne och en förståelse för vad en kvinna vill och kan ge henne det. tänker du mycekt på det yttre? /kram

Kommentera

Publiceras ej