Att börja dejta vid 48-års ålder borde va förbjudet. Eller åtminstone inte möjligt.
Är hyfsat säker på att vi inte är ämnade att vara med en och samma person, från 18 års ålder tills löständerna hakas på. Nej absolut inte. Tycker det snarare är utvecklande och lite fräscht att byta partner ett par gånger.
MEN... kanske ska ske tidigare än runt 50...
Det blir liksom en massa grejer som man aldrig behövt tänka på om man satsar stenhårt på partnerbyte runt 35...
Hänget t ex.
Armhäng, stjärthäng, ögonlockshäng, maghäng... Allt hänger.
På date med ny man måste det spännas och hållas in till absurdum.
Kan inte för mitt liv tro att jag kommer stå spritt språngande framför en man igen. Inte i dagsljus i alla fall. Och absolut inte röra mig samtidigt. 
 
Man skulle kunna lyssna på min vän Madde, som bestämt hävdar att lite kyla gör susen.
Att bli riktigt jäkla frussen tajtar upp det mesta. 
Så vidöppet fönster, vinter och mörkläggning skulle kunna funka.
Så får man hoppas man inte blir allt för uppljagad och svettig sen....
 
 
 

1 kommentarer

Sussie

17 Mar 2016 11:02

Du är så bäst på att skriva :)

Svar: Tack Sussie!! Och så rätt jag har eller hur?!
Om mig

Kommentera

Publiceras ej