Har en sak att bekänna...

Jag har börjat titta på ett visst program. Det började med att jag helt enkelt skulle ge den nya kanal 11 en chans. Bara kolla in vad som kan tänkas sändas där...Och oops, där stod visst Gry Forssell... Och släppte in folk i nya BIG BROTHER huset.
Jag som älskar Gry!
Så egentligen kan man ju säga att det är hennes fel, som tog det jobbet menar jag...
För nu är jag fast.
Fast i nån jävla intelligensbefriad putläpps-komedi med ROSA, Katerina och GURKAN som sorgliga deltagare.
Jag kan för mitt LIV inte fatta att jag ser skiten. Jag blir närapå förbannad på mig själv när jag, likt en knarkare, smidigt så inte mannen hinner med- slår över till kanal 11 varje kväll.
Jag bara MÅSTE få veta...Vad hände egentligen mellan Rosa och Rodney? Varför skriker Katerina och VEEEM låg med den nya haremstjejen? VEM?? Jag hinner inte med!..
Inte blir det bättre av att min kollega Evelina (snäll som hon är)lånar ut sitt 24-7- konto till mig SÅ JAG KAN TITTA NÄR JAG VILL - DYGNET RUNT! LIVE!!!
Åh herregud. Jag kommer att hamna i tonårshelvetet och få sillisar i nacken och löshår i näsan!
Precis som jag förtjänar!


Här är ett smakprov på Gurkan i årets Big Brother:
Kom nu inte å säg att detta inte är årets mest underhållande program! Jag kan dessutom sätta en årslön på att han tar hem alltihop.

http://www.youtube.com/watch?v=fdLfXyrFBxQ


Ska genast sätta upp mål att inte titta på hela programmet (kanske bara 30 min?). Och sen trappa ner till endast söndag, då Gry är med.
Det blir bra.

Börjar i morgon.

Kommentera

Publiceras ej