Tyrannen som gömmer sig nånstans i Libyen just nu är tydligen en jävla skitstövel nuförtiden (ja, vissa tycker ju faktiskt att han var helt ok - förut). Han far omkring och håller folk instängda mot sin vilja, snor deras pengar (mer åt honom och hans familj) och skjuter sitt eget folk. Egotrippar och verkar vara helt ur balans.

Det påminner mig stort om en annan person. Likheterna är slående. Egenkär, egoistisk, har svårt att kompromissa och ännu svårare att lyssna på andra åsiket än sina egna. Starka narcissistiska drag och helt borttappad empati. En idiot helt enkelt.  
Ja, det finns en alldeles egen Gaddafi här i Stockholm.
Man hade kunnat strunta i honom om det inte vore för att han lagt beslag på en mycket god vän till mig.

Undrar om det finns bot för honom eller om jag helt enkelt ska fästa en belöning på hans huvud.
Jag kan ju tänka mig att ge en hundring för att bli av med svinet för gott.

Tål att tänkas på.

Kommentera

Publiceras ej