Såg (i väntan på Desperate HW) till min stora förskräckelse att Linda Rosing har ett helt program tillägnat hennes förtvivlande jakt på den "rätte".
Jag fattar inte hur en tjej, som redan fått så mycket skit, ställer upp och kör ett sånt helvetes knasprogram (rent ut sagt)!
VEM tittar på detta sorgliga spel? Man kan ju faktiskt bara ta en snabb överskådande koll på killarna som sökt till programmet för att förstå att detta inte är någon hit. Vilka knasbollar!
Skulle inte Linda skärpa sig och bli en bra mamma (läste jag nånstans)?
Hon verkar mest vara rädd att ansiktet ska visas i fel vinkel. HUR ska hon kunna hitta en person att dela livet med på en tripp till Turkiet där deltagarna tvingas köpa presenter till henne?
VEM är ens intresserad av att Linda hittar någon att (ligga med, gifta sig med, bråka med)???
Och VARFÖR kan ingen av hennes kompisar stoppa hennes besök till Botox/kollagen-kliniken?
Om jag någonsin gjorde nåt så himmelens dumt att spruta mina läppar fulla med skit och jag efteråt ser ut som en uppblåst korkbrud med plastläppar, och ingen av mina kompisar tar allvarligt snack med mig........
Då jävlar, säger jag upp bekantskapen.

1 kommentarer

Louise

20 Mar 2009 14:21

Va faaaeen Alex!!! Tänker ofta att jag inte ska skriva i vartenda inlägg du gör...kan ju bli Louise-tjatigt....men när du skriver så här braiga saker får du minsann skylla dig själv...hö!!



Wc-ankan har checkat ut från hotell smart för längesedan!!!! Såg att hon var sååå impad och tagen av en 19-årig grabb...vad i jössenamn har han att ge henne???...javisst, han kunde åka skidor, javisst han pussades gott, javisst han stajlade håret.....hon är 30 och hennes dotter är 15!!



Man ser ju som du säger vilka grabbar det är som sökt till hennes program. Såg att nästa vecka skulle det dyka in några jokrar...kanal 5 har väl insett sitt misstag och försöker rädda det som räddas kan. Kommer de att lyckas?? Javisst! NOT!!



Min bästa vän vet hur jag vill ha det om jag skulle hamna i koma eller något liknande, jag vet att hon skulle ta till orda även om jag var talför och betedde mig som Rosing!! :-@







Kommentera

Publiceras ej