Jag bara måste bekänna en sak; Jag är helt såld på Adam Alsing. Jag vet inte hur han lyckas, men människan får mig att må så bra! (Jag VET att jag är nygift - det handlar inte om något sexuellt det här.)
Det är hans otroligt härliga -lite grötiga röst, hans snabba och underfundiga svar på allt, hans otroligt allmänbildade hjärna... Jag blir helt SJUK när min webbradio går ner och tystnar mitt i en av Adams prator.

Han fick en massa skit av nån trist hybris-bloggare på expressen, så jag måste såklart fixa en snabb MOT-HYLLNING!
ADAM ÄR OCH FÖRBLIR den mest intressanta radio/Tv profil just nu! MER ADAM ÖVERALLT! Här kommer en hyllningslogga.

image17
Dessutom ruskigt lik en av mina bästa kompisar: Age (uttalas agge!) - delägare i JoLo & Co. Både till utseendet och till sättet! Och om det finns någon som äntligen skulle slå Adam i "Vinn Adams pengar" så är det Age!
Det kan jag nästan sätta min högerarm på. Ska bara få honom att ringa in till Mix Megapol nu....Eller be Adam ringa upp honom..Hm...

Kommentera

Publiceras ej